tisdag 4 december 2007

And be careful of what you do ’cause the lie becomes the truth

Power is the force, the Wow
That makes it happen
It asks no questions why
_______________________________________________

Inte har jag sovit mycket dom senaste dagarna så trött är jag. Jävligt trött faktist. Praktik idag och jag la i bruna slingor i Sandras hår, 4 hål emellan och jag kunde verkigen inte koncentrera mig. Det var hemskt. Kommer slockna any minute now. Det kan jag lova.

Så imorgon äre nationlla prov i matte och det borde jag egentligen sitta och plugga till nu men jag oooooooorkar inte. Sen på em har 3orna nån show som jag ska gå på med typ 30 pers verkar det som, Anna, Annas klass, Vanessa & Sandra. Kul ska det nog allt bli.

Sen har jag dinnerpartys att krasha.

Pippo, här haru lite gay-porr. jag vet att du fortfarande är sur för att jag inte köpte.................... men den här typen av avklädda hetingar kan vi ju dela på. Fiddy is up for everything! gahaha

Inga kommentarer: