lördag 8 december 2007

The very best

Ja, så har man gått och blivit sjuk. Life's a BITCH! Kände det redan igårkväll men det började itne bli riktigt jobbigt förren runt 12-slaget. Så då avslutades kvällen och jag smsade mamma med informationen:
kl 01:33
Mamma jag har blivit sjuk. Ont i huvudet och halsen. Det förklarar varför jag varit så hängig.
Hennes svar kl 10:31 idag:
Drick mkt. Har du alvedon?

Oh så gulligt! haha

Så nu ligger jag här i min ensamhet. Eller nej inte är jag ensam men you get the point. Fick en rolig upplysning på mailen och i mobilen om att 50 & Whoo Kid kommer vara live på radion från Polen kl 1-5 i amerikansktid så det är många timmar kvar tills et börjar, eftersom den bara är 05:30 där nu.

<<

Annars hade jag behövt ta en runda på stan idag. H&M hade varit ett bra hän för har kollat inte en hög med grejer jag vill ha. Fina klänningar bland annat. Julklappar är något annat som spökar. Jag börjar ALLTID handla julisar 1a december. Men titta, det är den 7e och jag har inte köpt någon ännu. PLÅGSAM TORTYR! Jag vet vad jag ska köpa till min pappa, men resten är ju ett problem. Eller nej Leo vill alltid ha massor, precis som jag.

Men han har inte varit snäll i år så egentliegn ska han inte ha några julkappar. Jag har 2 blåmärken på mitt ena smalben, thanks to him. Ett från flygplatsen påväg till Spanien och ett från flygplatsen påväg hem! Haha och häromdagen ick mamma åka och hämta honom i skolan efter han bett sin lärare dra åt helvete. WHO DOES THAT?! Haha han är ett problembarn-

Inga kommentarer: