tisdag 18 december 2007

But why complain with my Gucci bag?

Mina ben och armar värker vill jag lova, leta julklappar aint no piece of cake. På lunchen tog jag bussen till NK och köpte en julklapp till X. Gick till barnavdelningen för skulle hitta ngn fin tröja till Linnea, my cousin. FANNS INGET. Sen vill min kusin också ha Akons platinum edition av Konvicted, så jag tog mig till skivavdelningen, självklart var den slut. Precis som den var i de 4 andra skivaffärer jag varit på. Så jag fick springa till plattan och in på Megastore. Tacka gud för där fanns deras sista ex.

Så fick jag rusa upp ur sängen imorse för att jag kom på att det var min sista dag på salongen med Anna, för i år så jag skulle köpa blommor. Blev en fin stor julinspirerad bukett.

Imorgon är det Vs tur, så jag och S planerade att om vi slog ihop kunde vi köpa en bättre tack-julkapp-present. Så vi köpte ett presentkort på en Spa-dag. Men massage och ngn bad-grej. Hela paketet. Det är hon värd! ;)
Ja, så ska vi bjuda henne på lunch också. Mitt favvo ställe, Vampino? vill jag säga att det heter, men jag kommer aldrig ihåg..!

Så imorgon ska det handlas till Pappa, Linnea, Lena och säääkert ngn mer. Leos julklapp är så perfect. Den är som gjord för honom.

Jag är heeelt utmattad.
xoxo

Inga kommentarer: