söndag 16 december 2007

Rewind!

Den här helgen har varit GREAT. Jag är lycklig, som vanligt. Men WOW så kul jag haft. Fredag vare suparkväll med Britney, och som jag dansade HAha damn. Vaknade runt lunch så vi gick och käkade sen brunch och sen gick jag en runda på stan, köpte en julkapp. EN! Får fixa resten imorgon eller någon annan dag innan torsdag.

Lördagkvällen hände det grejer hemma hos F så självklart var jag där, Full var jag tydligen redan klockan 20:30 enligt inlägget som jag inte kommer ihåg att jag skrev. Vi höll på till 03:30 och när vi gick ut då såg vi ingen mindre än makarna Alex & Katrin Schulman på Nybrogatan. Katrin sjöng en sång om Djurgården, om hur fula och vilka apor dom faktist är.

Gick hem till A och efterfestade lite där och sen runt 07:00 i morse gick jag och köpte en Ramlösa och sen gick vi hem och la oss.

Idag har jag slappat, städat undan och käkat lite godis. Och svarat på massa bullshit frågor. Men det var kul, speciellt den med låtarna som blev svaret på frågan. Det var coolt, endel svar blev klockrena! Nu ska jag kolla ytterligare några Seinfeld avsnitt och käka lussekatter. Sen kanske Legally Blond 2 ??

FFFF kom hit!

Inga kommentarer: