måndag 10 december 2007

I fuck the badest bitches and I dont wanna talk about it.

Appropå Privat, jag har läst ut den. Är lite stolt över mig själv. Haha den är "bara" 159 sidor. Jag tycker det är mååånga sidor. I den andra skitboken vare runt 400 och jag har haft den i 2 veckor och läst 70 sidor. Sååååeeh, juste..

Den var så mysig, helt underbart kärleksfull. Jag älskar den! Kan läsa om och om igen haha. Carolina är ball, no BS. Jag har alltid gillat henne. Superwoman! LOVE

Alex är en Schulman och alla med det efternamnet är på min FAVVO-lista. Han är lagom mysig och man blir lite kär i honom.

Idag innan skolan mötte jag upp hanna på stan och köpte boken jag just snackat om, sen gick vi in en stund i kyrkan. Jag vet inte hur man ber en bön på riktigt så jag ber som jag pratar.. Så jag bad min bön in my own stupid way sen tände vi två ljus för personer man älskar som tagit steget över till andra sidan.

Jag blir så lung efter jag varit i kyrkan. Det är nått magiskt över sånna ställen. Känns lite som om man går på nått lungnade.

SHIT! Klockan är snart 7 och jag skulle äta klockan 5. Måste komma in i vanliga mat-rutiner. Som det är nu funkar det inte. Jag mår fortfarande illa när jag ska äta. Det känns som att jag ska spy i nåra sekunder sen försvinner det, sen kommer det tillbaka igen.

Inga kommentarer: