tisdag 4 december 2007

IT'S FIFTY BITCH!

´här har ni, detta är vad vi eller rättare sagt vad jag gör om natten när vi inte kan sova. Resten tycker jag är världens geeeeek som sitter och kollar på 50 live mitt i natten. Jag är så töntig att det är sorligt. men det är roligt och att ha en forebild som tjänade 4 miljarder på en dag är inte en dåligt. JUSTE, MILJARDER! visste ni inte va!?! se det posetivt, jag kanske lär mig något, vi vet alla at du inte är den bäste affärsmannen pappa, du ärvde inte direkt farfars kunskaper. Det gjorde däremot jag om jag får säga det själv..........

OCH WOW ÅT INLÄGGET MED VALROSSEN. såg det inte förren nu, way to keep a secret man!

helA DET höär inläggert är en mess så läs det itne ens. den höär texten borde inte stå längst ner för när ni läser det här har ni säkert rredan läst mneen jah orkar inte ändra. haha siuckerdss!

nu ska jag gå ut och leka med FFFFFFFFFFF ohc se om det finns nåfotkul att öra i sthlm. jag lööövar f och jag tycker haan är heert. mmmmmmmmmmm f mmmmmmmm ag älskar pippi och jag ska ta med alla mina snyga kompisar att träffsa honoom imorgon. speceiellt min kompis som heter ellinore ellr elsa eller emma. bruden som borjar på Ee. vi lööve alla som har ett namn som börjarf på E

Inga kommentarer: