lördag 8 december 2007

HOW DO YOU STAY FAITHFUL IN A ROOM FULL OF HOE'S?

Im going nuts. Sitta hemma och häcka lr äre hecka? WHO THE HECK KNOWS! Haha Mackan har lova mig dinner & a movie. sen ska jag nog lägga mig och sova. Se, klockan är knappt 4 och jg har redan hhela kvällen planerad. KUL. Fast Hanna snackar om fest i Gnesta. Så kanske ska man ta en sväng ut dit.. med feber och allt!

Jag gillar Gnesta! Bland mina nära och kära är jag den enda också, när jag åkte till Hanna en gång för ett tag sen pratade jag med pappa och sa;
-Jag är på väg till gnesta.
- Haha det är väll inget att vara stolt över!
Sen häromdagen när jag var på väg dit och sa att jag var på väg till Gnesta med Hanna så sa han:
- Luktar inte hon gödsel?
Hah, och min pappa som bott i VISBY hela sitt liv mobbar folk från små städer. Men han har varit runt i hela världen och det tycker jag är cooolt. New York, Los Angeles, Bahli. You name it, han har varit där! Fast han skojjar bara såklart haha!

Och ikväll äre Floyd Mayweather Vs. Ricky Hatton! Hatton har inte en chans!

Sen här är vanessa hudgens SKANDAL bilder, hur störd är den här bruden.
haha jag skäms så mycket för henne

Inga kommentarer: