onsdag 5 december 2007

Cant you tell im coming from the dope game

Mitt dygn är alldeles för kort. Jag hinner inte sova. Och nu känns det som att klockan är kanske 17:00 men den är bara 12! Så egentligen är det inte för kort det bara känns så. Och ingentin av det här makés sence. Så ta det som d vill..!
Jag hade ställt klockan på 06:30 men kom inte upp förren en timme senare. Och sen vare bara prov en timme sen fick jag slippa prakitiken idag för att det skulle bara bli så kort tid där. Och nu är jag trötttrötttrötttrött.

Och sisådär runt tre ska jag möta Sandra någonstans i Södertälje för att möta upp resten av folket som ska med på visningen. Jag kanske inte vill ha med dig till visningen älskling, du passar helt enkelt inte in. OK? Haha naw stumpan du får om du orkar. Och det finns ju folk du vill träffa HAHA-

IM OUT!

Nya gossip girl avsnittet var så fint, äntligen får dessa två till det. Och så se vackert det ser ut! :D jag blev förälskad! Huh, som att jag inte redan har tillräckligt med bekymmer.

Inga kommentarer: