söndag 9 december 2007

Livin' A Lie

Jag har förmodligen slagit ett nytt blogg rekord idag. Men jag är ju SJUK så vad fan annars ska jag göra? Jag har sett TVÅ Seinfeld säsonger, Greys, Ugly Betty, CSI,. Och någon crappy skräckis Somebody Help Me, med Omarion. han är het så den var värd att kolla på.

Såg imorse att det var någon film jag tycker om som gick på 3an eller 5an, kommer inte ihåg vilken det var heller. Det är inte Love Actually, den går också på nån av dom kanalerna. Och på MTV äre massa EMOS och deras fel knu**ade musik.

Jag har fan feber. Jag ORKAR ine ha det nu. Jag har mycket att göööööööööööööran so stop messing with me.

Och jag har säkert ätit 23 mandariner i helgen. Det är mandarin period jöö.
Jag tror jag ska köpa The B phone by Samsung. Den är lite halvtråkig och så men den kan vara rolig att ha. Tycker jag.
The Dream ft. Rihanna - Livin' A Lie är en het sång,. Påminner mycket om Hate That I Love You men det är BRA! Det var faktist The Dream som skrev Rihannas senaste platta. & nu gör han egen karriär, COOOOOOLT.
Kan någon av er ens FÖÖÖRSTÅ hur uttråkad jag är?

Inga kommentarer: