söndag 9 december 2007

But I can’t force you to do something you don’t want to. You have to want it to happen darling, you have to ask for it.

Nyvaken och trött. Ah! Aningen hungrig men nej, tack. Mmm har sprungit ner till Espresso house nerför gatan och skulle köpa varm choklad med GRÄDDE! I sure as hell LOVE that!

Efter ska jag nog åka hem, städa undan allt skit och kanske försöka mig på att tvätta mina kläder sen Spanien. Ja, exakt. Dom ligger kvar ihop knycklade i resväskan fortfarande. Patetiskt att man kan vara så SEG.

Och sjuk är jag fortfarande. Lika kul som vanligt. Min hals+huvud gör oooooooooooont.

Igår ringde pappa och sa att jag skulle sätta på 3an och se på Lyx... gud jag har glömt bort vad det heter. Lyxjakten? Nej, men ni vet programet där idioter lånar massa pengar och gör av med det så kan dom inte betala räkningar och sånt etc. Det handlade om två 20åringar som på ett halvår hade lånat på sig 645.000 kr. SEXHUNDRAFYRTIOFEMTUSEN! Dom tjänade ca 20.000 tillsammans i månaden och hade gjort av med 57.000 i månaden. Alltså 37.000 mer än vad dom hade. Haha pappa var så jävla irriterad på dom. Lyxfällan heter det!

Sånt här ger mig bara ännnu mer panik.

Och jag missade min älskling i norrköping. Det var hans fel att han accepterade att showa i norrköping. Det funkar inte. Stockholm for the win!
FUCK YOU IM FROM STOCKHOLM

Inga kommentarer: