tisdag 11 december 2007

Wont be nothing

Och FYI har min mamma lagt på luren i örat på mig två gånger idag, the reason? Jag glömde ringa och säga grattis till min kusin i helgen.
Dumt av mig, jag vet men snälla.

Så har jag två mejl från pappas mejl i min mejl (!) men dom är från mamma som skriver massa saker till mig om det där, så jag öppnar dom helt enkllt inte.

Min sammanfattning av Privat: Mejlkorrespondens är nu klar och jag känner mig nöjd. Jag fattar att det ine direkt är en bokbok men för mig är det en bok. Läraren dissade mitt första val av böcker för att dom var på engelska och ämnet är svenska, så det här får bli bra.
Kan inte läsa en bok jag inte tycker är intressant.

Mitt första vall var Paris Hiltons självbio och 50 Cents självbio. Fatta vilka krockar! Skulle vara grymt att skriva om hur olika deras liv har varit. Men nej nej.

Inga kommentarer: