onsdag 12 december 2007

A Love Thing

Så här ska alla dagar vara. Mötte upp Pappsen runt 14:00 på Karlavägen. Vi gick in på salongen och jag visade honom runt och presenterade honom för alla. Jag hade köpt en smörgås och vi satte oss vid vårat lilla barbord och fikade/lunchade. Sen tog jag med honom på en liten rundtur runt Östermalm och Stureplan. Inne i Fältan såg vi ingen mindre än Arne Weise.

- Där är han på julafton, ju!
- Va?
- JA! Han på julafton!
- Arne Weise?!
-JA!

Haha det var kul, fast ja har ju sett honom ett ANTAL gånger. Shoppa med pappa ENSAM är kul, då får man EXAKT vad man vill.
Sen gick vi tillbaka till salongen och då hade Anna kommit och vi bestämmde att jag skulle klippa pappas frilla. Vilket jag gjorde och det gick så bra!

Sen kom Micke och hämtade pappa och jag fixade Vanessas hår sen slutade jag kl 17 och gick hem till Micke & Iris för att sedan gå vidare att äta middag. Vi åt på gamla Crazy Horse. Vad den resturangen heter kommer jag inte ihåg just nu, men det är något i stil med Vampino, typ.. Det var GOTT. Mickes treat, haha.

Livet är bra även fast jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter.

Inga kommentarer: