måndag 10 december 2007

No U Hang Up

Jag har varit med om någontin i den äckligare skalan idag. Min käära vän skulle sätta upp en bild på väggen. (bilden var från mig på skoj, aningen snuskig men den var rolig)
A så den skulle up på väggen och häftstift brukar vara det självklara valet. Och även i det här fallet. Så han trycker in det första utan problem och börjar trycka på det andra.
Helt plötsligt så försvinner stiftet. Jag står precis brevid och får alltså se det här på nära håll.
Stiftet har tryckts upp i hans finger. IN I FINGRET. Det fattar typ inte han så han tittar ner på golvet och letar efter stiftet.

Det kommer inget blod för det större delen proppar igen hålet. Jag står med hakan i marken och STIRRAR.
- Lägg av, VAD FAN HÄNDE?
Det är det första som kommer ut ur han mun efter någon minut när han märker att den sitter i hans finger.
- Ehhm... säger jag och vill börja skratta.
- Vad ehh, ska man göra åt det här.....? säger han
- Ehm, borde vi inte ta ut den? Eller jag ringer mamma! svarar jag
- Nej ja tar ut den!
- SLUTA det kommer göra skit ont
- TROR DU INTE ATT DET GÖR ONT NU???!?!
- JA JAG FATTAR!

- F-*-T-T-A vad ont det gör AAAAAAH
-HAHAHAHAHA förlåt men du ser så rolig ut
- HAHAHA sluta im dying here

Så jag tar tag i finger och drar ut nålen. då sprutar blodet ut och jag får det på min vita t-shirt. Nu får vi allt hoppas att han inte har HIV.

Inga kommentarer: