lördag 1 december 2007

I just wanna chill and twist a lot

Life is goooood! Jag älskar det här och hoppas dom kommer sitta fast i det dom gjort forever. You're dead to everyone. You might as well be.

Anyway, back from black och blivit lite, bara lite brownie. Men det diiiuuuuga. Fanns inte mycket att göra i Spanien där vi var, förutom att vara på beachen, äta och kolla i alla skit affärer som fanns där. Inte mycket shopping, men 6 parfymer kom med hem. Och Charlotte och hennes bfriend åkte på samma resa som vi. :) Och jag är inget fan av folket där nere. Som dom drar och sliter i en! AAAH, jag får panik.
Idag hade Leos skola julmarknad så jag åkte dit och visade lite support. Köpte hemgjord kola. Har inte ätit upp den än men snart så. När jag ska se veckans alla tv-program jag missat.
Har saknat Stockholm och mina people där. Ska bli skönt att komma hem igen imorgon. Flipppppo ska snart få ett samtal och sen ska jag starta mitt tv-maraton.






Inga kommentarer: