måndag 3 december 2007

No Use For A Headline

According to L är våra namn F och M and we're taking over here.
Att läsa vad L skrive rhär är lite frustrerande för jag blir påmind om hur hon väckt mig när jag sovit. Och nu är det ju inte jag som soverutan det är hon. Och jag är uttråkad ioch hungrig så jag ska väcka henne så som hon brukart väcka mig. Om jsg ska vara elak kan jag tom me göra oj du kissade vissrt på dig i sömnen. Aa JUSTe!!!!!! and FYI gick jag inte på den,,, och jag antar att alla ni har hort om det.pssssccch

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu vet ni vad vihar för oss och jag vet inte vem ni är men antar att ni vet vem jag är eftersom ni antalkingen har läst vad hin skrivit before. Eller jag vet vem nåfra av er är, eller nej det gör jag inte, men jag vet dom som jagkänner men inte resten av hennes people. WHAt EVER! Jag vbörjhar tom med skriva som hpon,,,

vill nu ha en bild? jag har en fin till er alla. ni s,kulle bara veta allt SKIIIT som finns på hennes dator, vem har seriöst en bild på en oköänd buttcracker? Valross skrev M och han tyckte han skrev fint, för ni skulle bara se hns skrivstil annars. PPPUUUUUH

Inga kommentarer: