fredag 21 december 2007

Do what you gotta do to get through

If left alone, we'll let it be so there won't be no sit downs
With no Ray Benzinos, there will no peace discussions with me
There ain't gon' be no friendly debates over crumpets and tea
Just quit fuckin' with me and I'll gladly quit fuckin' with you
Just spit ya sixteen and do what you gotta do to get through
Without mentionin me and the machine or Jimmy Iovine and Dre and 50
-----------------------------------------
Gissa om det är sköönt att vara hemmahemma. Klarade inte av att installera sims så pappa fick göra det idag, och det var kul i ungefär 30 min. Sen tröttnade jag. Så nu sitter jag och skriver här, igen.

Pratade med Alex igår för första gången på jääävligt länge. Kunde inte sluta le! Det var skönt att prata av mig. Haha hon tappade ut sin choklad ur munnen för hon kunde inte heller sluta le. Haha det var så gulligt tyckte jag. Sen såg jag på Mysteriet På Greveholm på båten. Då fick jag panik efter Malin. Hon sätter på det när hon går och lägger sig sen somnar hon till det. Aw! Sweeeeeeetie.

Nu sitter vi allihopa framför våra apparater och slappar. JULEN ÄR HÄR, FFS! Fast pappa var och handlade. Jag har kommit på att han handlar precis som jag, en dag i taget. Haha för han är också i affären varje dag och köper det han ska äta. Så kul! Haha sådan far sådan dotter i våran familj. Mamma är jag inte ett dug lik, in any way. Utseendet möjligtvis men annars, NADA!

En sista sväng på stan innan julafton behövs, och jag klippte just Leo. Haha han skulle bara veta.

Inga kommentarer: