måndag 10 december 2007

Djävulen är en konservburksöppnare

Nu får det liksom vara nog med sånna här händelser. Kolla på den här konservburksöppnaren! Hur fa-aaan ska jag kunna få upp en burk med den här va? Det är inte ens roligt längre.

Hur pinsamt tror ni att det här är för mig? jag måste ringa till min pappa och fråga hur man gör. Och inte ens när han förklarar går det. Så jag får MMSa en bild på den här mojängen till honom och han säger att den ska vara så. MEN HUR I HELVETE! Det funkar inte så som han säger. Och beskrivningen har bara en bild kvar för resten har väll smart som jag är försökt riva bort. Så nu har jag gett upp.

Jag skulle göra nudla´r med kyckling, bambuskott, vattenkastanjer och minimajs. Men nähäp. Får väl gå och köpa en pizza eller jag hoppar över hela middagen och börjar vara duktig imorgon istället.

Inga kommentarer: