onsdag 19 december 2007

And I'll never give myself to another the way I gave it to you

Trött är man som vanligt. Lång dag på praktiken, men rolig såklart. Och alltid lär man sig något!

Sandra & jag bjussa Vanessa på lunch på VAPIANO. Så heter det, super ställe. Äälskar deras pasta! Sandra skulle på begravning så hon gick direkt efter, så jag och Vanessa gick tillbaka till salongen och genade över Nybrogatan. Töntig som jag är ville jag ha reda på vilken trappuppgång The Schulmans bor i. Vet vilket hus så jag kollade på varenda tavla med namn som hänger vid porten. Men inte stog det Schulman någonstans. CONFUSING! Jag vet att dom bor i det huset! Jag har ju sett dom där, men icke sa nicke. Dom kanske har ett annat namn där, för att vara lite privata för sånna som mig. Vem vet....?

Vi kom tillbaka och det var lungt som fasen tills Anna kom och satte mig i arbete. Hon ville tvätta och lägga sit hår. Busenkelt tänkte jag tills hon sa att hon ville ha dom minsta "creative shapers" dom är 0.5 cm stora. Miniminininimii, men det gick ändå ganska fort. Hon kommer ha ett fett affro! Jag hann inte se hur det såg ut torrt för jag var tvungen att dra hem, men satan vilket krull det kommer vara! Haha hon är allt rolig!

Sen vare min tur att få julklapp, fick shampoo, balsam/inpackning & mousse från Crush. Bästa märket! Shampoot luktar melon, inpackningen luktar annanas och moussen körsbär. Och det är inte nåra wannabe dofter utan det luktar exakt som i verkligeheten. I LOOOOVE CRUSH! Förpackningarna är såklart också super fina.

Sorgligt att ta farväl för 3 veckor men det är verkligheten.

Inga kommentarer: