söndag 16 december 2007

Ännu mer

-Hur gammal är du om fem år?
22 år GAMMAL
-Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Oj, typ 40 personer?
-Vilken är den senaste filmen du sett?

why did i get married
-Vem ringde du senast?

hem, mamma svarade
-Vem ringde dig senast?

Faster Lena
-Föredrar du att ringa eller skicka sms?

ringa
-Är dina föräldrar gifta eller skilda?

nah, sambos i typ 30 år
-När såg du senast din mamma?

i förrgår
-Vilken ögonfärg har du?

grön
-När vaknade du i dag?

13:00
-Vilken är din favoritplats?

hemma i soffan, råsunda, Calpestranden i spanien och djurgården
-Vilken plats föredrar du minst?

en lång kö i kylan
-Var tror du att du befinner dig om tio år?

inte den blekaste, samma som nu i sthlm antagligen eller någon annan STORstad
-Vad skrämde dig om natten som barn?
mörkret, haha göre fortfarande
-Vad fick dig verkligen att skratta senast?

när jag inte fick inte nyckeln i låset
-Hur stor är din säng?
120
-Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar FFS!
-Sover du med eller utan kläder?

trosor och linne
-Hur många kuddar har du i sängen?

5
-Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpor
-Är du social?

haha ibland orkar jag bara inte
-Vilken är din favoritglass?

vanillia
-Tycker du om kaffe?

YUCKY!
-Vad dricker du till frukost?

Juice
-Kan du spela poker?

haha har aldrig vunnit iallafall
-Tycker du om att mysa/kela?

självklart
-Är du en beroendemänniska?

Yes, sir! tyvärr i vissa lägen
-Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?

jadå, sofi haack
-Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, säger jag att jag kan spanska ljuger jag
-Har du någonsin åkt ambulans?

Japp!
-Äger du dyrbara smycken?

få inga ideer nu, men ja massor
-Vad har du närmast dig just nu som är rött?
några detaljer på mina trosor ha! och en röd ipod ligger under kudden faktist.
-Flirtar du mycket?
haha när det behövs
-Kan du byta olja på bilen?

nej? vart sitter oljan?
var den senaste boken du läste?
Privat, av gynning och schulman
-Läser du dagstidningen?

punkt se, utom måndagar av ngn anledning.
-Prenumerera du på någon veckotidning?
Neh, jag köper
-Dansar du i bilen?

haha va?
-När var du i kyrkan senast?

i måndags

Inga kommentarer: