lördag 1 december 2007

THE SCHULMANS

Sitter i soffan in the big house, läser Katrin Schulmans blogg på stureplan.se. Alla, eller iallafall alla stockholmare vet vem Alex Schulman är. Well Katrin är hans fruga. Och jag älskar Alex! Han brukade blogga förut också men nu skriver han en krönika i Punkt SE varje fredag.
Hur som helst är det här paret det coooolaste jag vet. Katrin är världens BITCH och så jävla uttåtriktad att man nästan blir rädd. Och bryr sig inte ett dugg vad andra tycker om henne!
Och hon är världens festfreak! Jag vill bli som hon!

Här är ett inlägg från en fredag klockan 02:38. Även Alex är med på ett hörn.

Okej, jag vet att ni gillar mig

hej!
DEt här är Katrin som bkoggar live från fyllan, ja, men visst! det går bra. Inga pronlem. Mats skulle kyssamig på mig, så nu siotter jag med en fläskläpp mitt i natten. Ja, det göpr jag. En fläskläpp är vad jag har. Alex lagar omeltt som vanligt. Mmmm, gott med omelett.

Detv nya stället var toppen! jättekul hade vi, sen ville jag hem och sova. sooova… men fick inte… det

Hej, dertta är Alex. Nu yar jag övber. Katrriun är för pacjkazd. Men det ‘är inte jag. Jag mår bra. Jag fixar i skrivande stund en omelett tuill min lilla freu.Hey. Sån är jag. Okej, hörrnui, alla besökare. Ni fattar att Katrrin inte kommer blogga imorgon bittti, direkt.

Me4n jag har en fråga. Vad tycker ni om katrrin? egenrtligen, alltså? tycker i om henne? Eller hatar ni henne? Var ärliga? Själv kan jag inte bestämma mig.

Skriv i kommentarsfälktet.

YOU HAVE GOT TO LOVE 'EM

Inga kommentarer: