lördag 22 december 2007

You're selling me your fantasies, that I wanna explore

Sjuk och jävlig. Det är jag, det. Mitt huvud väärker och min hals gör ont som fan. Och i morse när jag vaknade var jag inflamerad i mitt vänstra öga. Ser ut som ett miffo. Helt rött! Haha det är inte ens kul.

Sov till lunch, ngt positivt i dessa tider. Drog till stan en snabbis, lite grejer jag glomde i sthlm var jag tvungna att köpa här. Min linsvätska for example. Leo skulle köpa ngt till mig så jag fick inte gå med dom. Träffade Ammie och hon sa att vi 6 skulle träffas under lovet, gamla gänget liksom! Ampa, Sandra, Malle, Nicco, Alecks - och jag. Låter alldeles förträfligt tycker jag.

Efter Amy så gick jag till Fåfäng. Jag lovade mig själv att jag inte skullle handla där men kunde inte låta bli att gå in. Jag hittade ett halsband jag har velat haft FOREVER. Har kollat in det varje gång jag varit på NK Details. Så jag köpte det. Ringde till Mamma som sa att dom inte hittat ngt så om jag ville kunde det vara Leos julklapp. ABSOLUT! Det var ju inte direkt billigt så det tycker jag var en bra deal.

I fredags gick jag och Leo på stan efter en julis till Mamma, från honom. Vi behövde bara gå in i en affär - Sooda, såklart. Jag måste säga att jag är stolt över honom. Han valde så bra! ;)

Är det fel att jag saknar Stockholm och Folket där redan?

Inga kommentarer: