måndag 21 januari 2008

What did you think I was putting you out for?


den här dagen asså. kom till skolan kl 10 men hade inte behövt kommit dit förren 14.45. varför e jag inte förvånad över min skola? Fan alltså.

O jag e fan inte en clever person. jag satt på rättskunskapen o såg förmodligen ut som ett frågetecken. det va hemskt! alla satt o pratade om typ, god tro.
Ja, men då trodde jag vi pratade om typ jesus o gud. men nej, god tro har ngt att göra med om hur man köper nånting. typ på blocket eller va dom pratade om. min självkänsla e ganska låg nu kan jag säga.
Det mest fövånande var att alla andra redan kunde allt. SATAN ASSÅ!

Anyway. ikväll va jag bjuden på middag av mina favorit personer. det var så trevligt så, käkade på vappe, as usual. men ikväll åt jag en sallad för omväxlingens skull.

o på onsdag kommer grabbsen från Gossip Girl till stockholm. Jag ser fram emot det, verkligen. Vi ska på jakt utanför alla krogar i stan.. Visst måste dom dyka upp?
Det här var i fredags,
Jag:
Joanna! Killarna från gossip girl kommer till sthlm nästa vecka!
Joanna:
Nej nu skojar du med mig! Jag får svårt att andas! Vad ska dom göra här??? Linn vi måste gå dit, det är våra framtida män vi pratar om här! vi måste gå dit o fria! Åh jag mår illa jag måste träffa nate!
Jag:
Jag vet!! Fatta att jag tänkte på dig! haha! Dom ska hit o göra promo! Ja blir helt darrig när jag tänker på det! Jag måse ha CHUCK!
Joanna:
Linn det här är våran chans! jag försöker komma upp! Jag ringer dig i veckan okej sweetie? haha tjejerna som går in för det! Va söt du är som tänkte på mig!

Inga kommentarer: