torsdag 10 januari 2008

allllla e så trötta o sliskiga.

Så jävla irriterad på allt idag. vill bara skrika till alla om hur blåsta o jobbia dom är. men så kan man ju inte göra har jag fått lära mig. började med att jag försov mig 30 min och fick skynda mig igenom hela min morgonrutin. jag vill helst kolla lite på webben, o få reda på vad som hänt medans jag sovit. o medans jag gör det vill jag ha ett glas juice i handen. det handlar om ca 15 min. men det hann jag inte alls med idag. så jag fick gå till gympan med helt tom mage. sen så snodde jag 3 bananer av min kompis! pinsamt, men jag va desperat. o jag hade en viktig grej att köpa i affären som jag knappt hann innan bussen kom.

sen när jag kommer till skolan o går in i gympahallen äre första jag möts av:
-Linn, va du på wella-kursen igår?
-Huh?
-Ja! det va igår!
- Nej?
-Jo!
-Vem fan har sagt det?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mina trötta jävla lärare.

sen på svenska lektionen satt den brevid mig i ringen och skrev sms heeeeeela lektionen. och hennes fula jävla knappar hade ett sånt fär klick ljud, det låter typ mjukt och äckligt.

Inga kommentarer: