onsdag 30 januari 2008

Heaven is my limit

det där va ju lite roligt. när man tryckte på vissa tangenter kom det siffror istället för bokstäver. Jag kom emot nån knapp men det gick tillbaka när jag startade om datorn. Ett problem ur världen.

Imorgon äre full fart till H&M på morgonen, FASHION AGAINST AIDS- kollektionen släpps. I know witch pieces jag ska ha, Rihannas & Timbalands. Hey, its also for a good cause! Lika bra att köpa första dagen, så att man inte blir utan, you know.

Börjar inte förren 2 imorgon, med gympa sen slutar jag igen så det blir väl en scchhkön dag. Med shopping direkt på morgonen kan det inte bli annat. :)

Till middag åt jag chokladpannkakor. Det var supergooott! Jag fick fruktbitar till, jordgubbar, päron o sånt. Det gjorde att man inte mådde illa så fort, friskt o gott! haha!!

Ibland är du snäll älskling :)

Inga kommentarer: