söndag 27 januari 2008

And I ain't goin' nowhere so you can get to know me

From the beginnin to the end
Losers lose winners win
This is real we ain't gotta pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would change its stayin the same
___________

Blir man inte lycklig när man bara för kul, testar ett par gamla jeans från 8an och så kan man fortfarande ha dom?
Jag har definitivt växt haha både på längden o bredden sen dess, o jag kan ha dom nu. Har nog gått ner lite på senaste tiden, har actually ätit ganska nyttigt.
de e coolt.

i natt fick jag ett litet ryck och började skriva på min svenska uppgift. så nu e typ halva klar. Den är due på torsdag, så det kan jag nog hinna bli klar med i tid. Det tog forever att bli klar med Pigges bok. Helt utmattande för man blir så ledsen.

Adam Tensta - Its A Tensta Thing har laddat klart, det gick fort! så la in hela plattan i min itunes. den första låten e verkligen inte nå vidare bra. får hoppas att det blir bättre......

Inga kommentarer: