torsdag 31 januari 2008

Let me get 'em

GUD vilken panik! Jag kom in lite för sent till H&M. Rihannas & Timbos va dom jag bara skulle ha, och som tur var fick jag tag på dom också. Efter 3 butiker. Fanns mest små storlekar kvar så jag tog dom största som fanns o det var Medium, dom sitter typ perfekt men jag får panik av tajta kläder så jag ville ha Large. Men jag gick till en hm till som hade herr-avdelning för Leo ska få en med Timbo på i present, där hängde på prov stången innanför kassan ett Rihanna-linne. jag frågade va det va för storlek det var på det o han kollade. Large! YES, så jag bytte. men t-shirten hittade jag bara i M. Lite deppigt, men jag ska nog gå o köpa en till från herr, då blir den skönt avslappnad.

När jag sprang omkring där o letade kom jag på att jag skulle ha velat haft en tee med STOP AND THINK och en med USE A CONDOM, men dom var heeeeeeelt slut. :/

Så köpte jag den nya Dior mascaran, dom sa att det var den absolut bästa för att få längd. det e ju de jag vill ha så kosta va det kosta vill.


Inga kommentarer: