tisdag 8 januari 2008

Off with their heads!

jag: ni borde ha högre förväntningar på mig o min framtid än kåkfararen där borta.
mamma: haha kåkfararen äre leo eller?
leo: varå? kallade hon mig kåkfarare??
jag: ja det är din framtid om man ser hur du är nu!
tystnad
leo: ........ kanske nån dag. låter spännande i fängelset.........
mamma: ????????????????????
jag: hahaha
lång tystnad
jag: .........finns det fortfarande sjörövare?
pappa: ja. fast dom e väl typ pirater eller nått nu....
leo: aaaa dom har typ motorbåt o sånt nu
jag: jag skulle vilja vara en sjörövare, hellre det än att leva såhär. fast så som det va förut såklart.
mamma: ???????????????????
leo: ja jag vill råna folk! fast vad rånar dom nu? inte lyxbåtar väl?
jag: ja såklart dom gör. de e ju på dom det finns grejer att råna.
mamma: ???????????????????????
jag: låter coolt asså........................
mamma: o du tycker det låter bättre ¨än kåkfarare
leo: juste!

Inga kommentarer: