onsdag 9 januari 2008

this kind of talk is only reserved for the bosses




ella ella eh eh eh eh, jag har rihanna maraton på min itunes just nu! alla låtar ska lyssnas på. riktig mode-music.

Idag på pracken klippte jag likafuckinglängder med LUGG. lugg har vi inte ens fått lära oss o skolan yet. how stupid is'nt that? V var hemma typ hela dagen för att skriva en uppsatts om 600 sidor llr något liknande. det va iaf 600 sidor det handlade om.. crazy! så jag hade ingen barnvakt idag ;;;) John Earl är typ sveriges coolaste herrfrisör, idag hade han, eller typ som alltid, 17 kunder i streck. 17 st! ingen lunch eller nått, o han e 64 år. så jag var hans personliga assistent idag. lika kul som vanligt att jobba med honom haha, han e schhöön. så e han engelsk så han har en underbar dialekt. men vet inte om han kommer från england eller usa... amerikanare låter det som när han snackar engelska. men vem vet.

Hängde kvar efter ja slutat för att vanessa skulle slippa vänta på anna själv. kul vare iaf. satt o klippte lite på min toppar så skriker v någon fett högt utanför så jag rycker till och WHOPS så ramlar en slinga ner på golvet. shit happens.

ska börja gymma på tjejgymmet på östermalmsgatan. as bra att det bara e tjejer tycker jag, då kan man se ut som ett troll utan att behöva bry sig. vi har tom en personlig tränare, men hon e faktist riktigt trevlig! inte direkt vanligt.

imorgon ska vvi tillbaka till helvetet och alla helvetesmänniskor. Uäh

Inga kommentarer: