lördag 19 januari 2008

Gimme some sugar

Annars, så såg jag nyss I Am Legend. Började se den för nån vecka sen men kvaliten på filmen jag tankat hem va totalt värdelös. Idag fick jag hem en som var super. Och WOW, filmen var suuuuper. Will va suppper, Allt va super. Jag älskar den.
Will har en scen i filmen där han tränar på nån stång i typ taket. Hooohho, han e lagom vältränad asså. SHIT, bara muskler på hans kropp haha! såg om den scenen 3 ggr. ;* Haha
I förrgår va "The up close & personal Tour" m. bla. Chris Brown & Soulja Boy i MSG på Manhattan. Ah! Under Chris set tog han ut Puffy först & efter kom ingen mindre än Fiddy ut. He killed I get money sen drog han igen men AHHAHAHHH! så coooooolt. Jag önskade att jag bodde där, för i msg händer allt man vill uppleva. Remember i augusti näre va Screamfest m. Ciara & T.I. när Fiddy, Kanye, Puffy & Jay-Z kom ut som surprice gäster?? Aa, det va också på madison. Fan i helvetet.
Men faktist, på alla promo-posters med rihanna när hon kommer hit ståre Rihanna + guest. Vem är det liksom? Jag gissar på antingen Chris Brown eller The Dream. Vem annars har hon låtar med? Jay-Z men det låter inte så rimligt...
Den som lever får se.



Inga kommentarer: