tisdag 8 januari 2008

I wish for you a hundred years of success but it's my time

sliten efter en dag. haha hur hemskt e inte det. back to buisness på praktiken idag, tvättade+rullade både anna & vanessas hår. sen tvätt+fön på lillemor. jag är nöööööööjd med dagen. jag har också fått en egen rad i bokningspärmen. oh yeah, så varje tisdag har jag 3 kunder. inte dåligt.
vi lunchade på cassies. en av mina favoriter på östermalm. helt vanligt mat som man vill ha till lunch. idag vare raggmunkar o fläsk, yey! dom hade det sist jag var där också men vanessa sa att dom har det varannan tisdag på lunchen. killen i kassan e så skön, haha han ser ut som en sjörövare.

efter praktiken så skulle jag träffa L på Vapiano och käka middag, gott som vanligt. men nästa gång ska jag ta carbonara.

efter skulle jag förbi en annan o hämta grejer. jag kan deras jävla portkod, men dörren låstes inte upp! så jag stog där som en idiot o tänkte att nån säkert skulle gå ut. men 10 min senare hade det inte kommit någon ännu så jag stog där. ingen mobil hade jag för den låg i lägenheten. tillslut blev jag räddad....!


Inga kommentarer: