tisdag 29 januari 2008

Bills, Bills. Bills

jag vaknade upp sjuk, så jag stannade hemma för att bli fit for fight till praklitiken imorgon. då ska jag öva lite sax över kam. så att det blir snyggt på Leo på fredag.

Bråkade lite med mamma över telefon,
- kan inte du ringa dit, det blir fett dyrt om jag ska ringa från mobilen.
- nej, du är snart 18 då ska inte mamma behöva ringa åt dig
- SÄGER DU ATT JAG E 18 IGEN TÄNKER JAG ALDRI MER PRATA MED DIG.
- nej men du är 17 o ett halvt
- Aaaa men jag e inte 18, o det har inget med att göra hur gammal jag är, utan att det kostar mycket att ringa dit från min mobil.
KLICK.

Jag visste det, när jag fyller 18 kommer mitt liv ta slut. fan i helvetet jag ville inte bli äldre än 16. WTF hände?

det är det ända jag kommer få höra, nej du är 18 vi behöver inte ta hand om dig längre. jag kommer inte bli förvånad.

(/&%/E¤"#%/(&¤¤fitta."#¤%&/()=?

Inga kommentarer: