torsdag 3 januari 2008

If you ain't there ain't nobody else to impress

nytt år o nya vänner. nyår var jag hoss malle och deras rajtantajtan party. vi va 50 pers med flest föräldrar såklart. men det va kul som satan, faktist. vi fick tom dricka vuxenbålen som fanns i ett bebisbadkar, 7 liter spirre fanns där i. så vi behövde inte slösa på våran dricka. men vi drack o drack men det hände inte mkt. sen vare middag och efterrätt och tävling.

ja trodde mitt lag skulle vinna för jag hade alla coola katter i mitt lag. malle, alex, malles moster, malles mamma, magnus o alex storebror. o de e bara coola människor. men vi kom näst sist. vi försökte tom distrahera dom andra lagen med att skrika vi har haft sex med den här artisten och va nära på att strippa lite på bordet. men vi va inte tillräckligt dragna. eller maddi va! haha det var kul som satan.

på middagen började vi känna oss lite runda om fötterna. så vi fick ursäkta oss och gå där ifrån för att inte göra bort oss, haha det skulle vara pinsamt inför föräldrar o allt. fast dom var ännu fullare så dom hade nog inte märkt ngt! ha

ja åkte till malin redan kl 2 på em. vi skulle fixa oss o hålla på som vanligt. fan jag vill ha bilderna nu! m & a har s mkt energi att dom åkte till sthlm redan på nyårsdagen. jobbigt tyckte jag. så jag har inte fått nåra pics än!

halv 12 lyckades vi haffa en taxi så vi åkte till ronja, hennes föräldrar var hos malle så hon hade ledigt hus. där var vi på 12-slaget med massa tomtebloss och skumpa. jag vet, men vi hade inga raketer. haha synd om ronja för när en kille kramade henne med ett tomtebloss i handen brände han ett stort hål i hennes tröja! hon hade köpt den i china o allt!

där va vi ett tag sen tillslut gick jag och somnade hos min faster.
och hade en riktig baksmälla dagen efter. mmmmmmmm!

Got me looking so crazy right now, your love's
Got me looking so crazy right now (oh crazy)
Got me looking so crazy right now, your touch (you're in love)
Got me looking so crazy right now (love!)
Got me hoping you'll page me right now, your kiss (hey!)
Got me hoping you'll save me right now
Looking so crazy in love's (hey)
Got me looking, got me looking so crazy in love

Inga kommentarer: