onsdag 16 januari 2008

I don’t worry cause everything’s gonna be allright ...?

B-b-b-b-b-break it down for us chris!

idag har jag o vanessa;
pluggat färglära
svarat i telefon
ätit lunch
pluggat färg
hämtat inbjudningskort på kopieakuten HA!
satt 600 adressklistermärken på inbjudningar till frisörföretagarnas årsmöte
pluggat lite till
v hade en kund som skulle färgas, jag kollade på
anna kom och vi fixade lite
gick hem

appropå årsmötet vet ja några vems praktikplatser kommer få! Ooo mattias, läraren på min skola kommer få! haha jag satte på deras adresser haha o mattias fick mitt fula handskrivna kort. hahahahahaha det tyckte vi va skiiiiiiiiiiiiiiiiit kul!! ! ! !

v har hjälpt mig massor idag till provet på fredag. hon e skön hon. så nu kan jag typ boken o alla frågor i den utan o innan. känns skönt att vara säker. vi lunchade på samuraj som ligger i botten på hennes hus. det jag åt hette: Tjocka nuddlar med entrecote o stekt ägg. finurligt va? nuddlarna var feta som daggmaskar. gott men lite geggigt. stavas verkligen entrecote så.....?

o inget gossip girl finns att ladda hem idag. vad har hänt? det finns alltid när jag kommer hem irfån praktiken på onsdagkvällar. :((

håller på att somna halvligande över datorn.

Inga kommentarer: