söndag 13 januari 2008

And get ready cuz this shit's about to get heavy

jagar en ny telefon, har tröttnat på alla som ligger här framför mig. no thanks till alla, frågan är vad ja ska köpa. Sony ericsson skare va iaf. k810i gillar jag, o k770i också. vill ha en ganska stor o med fet kamera. båda dom har 3.2 mp. de e nice. eller en liten smal me en slidelucka. fast jag har en redan, s550i men den e lite för 'färgglad' haha. allas älskade partymobil. min nokia 6300 e lite seg i hjärnan efter tvättmaskinen o batteriet e kast. den ligger just nu död i min jackficka. mp3 behöver den absolut inte ha, det äre värsta jag vet. fast de finns i alla.. ja, vi får se. de e söndag så inga affärer e öppna iaf. kanske imorgon i sthlm llr så beställer jag.
idag gjorde jag en deal me pappa, skicka 3 mms om dagen. frukost, lunch o middag. gör jag det i en vecka får jag min lön. fast jag ska försöka få den i förtid.... pappa gillar mig idag. HAHA
ikväll kommer farmor o farfar på middag. sånt gillar jag. mamma lagar nån italensk typ gryta? låter inte gott. så för säkerhetsskull åt jag mycket lunch. ja e smart..

Inga kommentarer: