söndag 13 januari 2008

No more games, I'ma change what you call rage

Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down...


visste väl att den där jävla grytan inte skulle va god. luktade köttfärssås.. konstig blandning! alla andra älskade den, åt som hästar hela gänget. förvirrande!

o jag tänkte att jag skulle ta ett bad men det blev aldrig mycket vatten o tillslut kom ju kallt vatten. mamma sa att ja skuulle sätta på värmaren som startar när man sätter på bubbelbadet. Dah! sen kom pappa fram till att proppen typ läcker så allt vatten rann typ ut. så jag kunde inte bada.

mamma är sjuksyrra och farfar o farmor är ju ganska gamla likaså deras bekanta. och jag har märkt att dom gillar att snacka om sjukdomar o döden. jag får panikångest av att lyssna på det. o just att farmor verkar inte bry sig om döden alls. snälla sluta, jag kan itne ens föreställa mig hur livet skulle vara utan henne o farfar. man undrar om det ens e värt att leva o uppleva allt skit som händer?

Inga kommentarer: