onsdag 23 januari 2008

Att jag tänker på dig, precis just nu.

today is the day. stockholm får kändisbesök. frågan e hur man ska lyckas få till det? CCHICHCICHCICIHCHCUUUUCK!

Haha om en timme har ja utvecklingssamtal med Mackan i skolan. Ja, nu ska vi få se hur lat jag faktist är. Eftersom jag knappt använt mitt block på hela terminen kan vi ju inte ha gjort så mycke?

och jag har inget att skriva, undra vad jag ska göra idag på praktiken? Vanessas hår vet jag att ja ska pyssla med, men annars. Igår hann jag med mycket, tycker jag.

permanent, klippning, tvätt+fön, tvätt+läggning, massor av shamponeringar

Härrom dagen va Calle Schulman på Vakna me the voice. Ge Schulmanfamiljen ett eget jävla program. Haha när Alex va med på Gynnings program va han ju bäst! Likaså Calle när hon & han fikade på Stureplan. & igår va ju Katrin Schulman me där också! Se, alla vill se på dom här 3. Jag skulle kolla iallafall.

Inga kommentarer: