måndag 7 januari 2008

i spray your colonge cause it turns me on! OH! haaaaaaaa

tillbaka, fett najs att åka flyg. båten ger mig självmordstankar. 35 min från visby-bromma + 15 min till city. om man ska med båten tare först 1 timme till nynäs, 1 timmes väntan i terminalen sen 3½ timmar på båten. nämen öööööh? no thanks.....

jag har gjort om mitt garderob system. imorgon ska jag galjshoppa. haha stavas det ens så? nej, säger a men vad vet han. galge,,,? tror inte det mannen. hahahahaha

jag kan inte få nog av fjortis jakten! på facebook.
haha sen finns det en brud som bloggar på http://www.blondinbella.se/ SHE'S CRAAAZZY! haha men på ett bra sätt tror jag, har inte träffat henne men man hör ju saker om ms. löwengrip. typ nån slags affärskvinna när hon e 17. fattar inte riktigt sånna saker ännu... okej nu fastande jag i hennes jävla blogg. ja fattar inte hur hon pallar, snackar om att hon tjänar massa pengar och har mvg i alla ämnen, snacka om att hon får mig att känna mig TOTALT VÄRDELÖS. jävla blondinbella asså.

hahaha vem orkar bry sig, jag har min pappa inlindad runt mitt lillfinger, haha NOT! nej ska kanske börja anstränga mig och ta tag i mitt jävla liv...................... tydligen bryr jag mig.

grattis, 1 bild ifrån nyår

Inga kommentarer: