tisdag 15 januari 2008

God what the fuck is my purpose??????????????

- Hej! Vill du klappa en ko?
- Nej, jag vill inte klappa nån jävla ko.

snart börjar i huvudet på gynning. ohoooooo! som ja längtat. henne gillar jag, mycket. och idag hade hon ÄNTLIGEN en krönika i .SE, jag gillade den. vi har panikångesten gemensamt, men min teraput hahahahaha jag vet itne ens hur det stavas. iaf, hon sa aldrig om de där med längst bak i bussen. ja lär mig något nytt varje dag. får se om det funkar. im on the edge.

hela veckan ska jag fota frukost, lunch & middag. jag har tydligen slarvat bort min sladd som gör att jag kan flytta över bilderna från mobilen till datorn. det gör mig liiiiite irriterad, asså. o pappa vill ha dagligen. förstår ni nu hur lite min pappa har att göra? de e helt sjukt hahah! men jag skulle gärna ta över hans "arbete" när han ska gå i pension. im just saying.


Inga kommentarer: