lördag 26 januari 2008

Shit

fuckfuckfuckfuckfuckfuck. när jag städar brukar jag lyckas komma på allt som saknas. När det är hål i garderoben där nån klänning llr likanande har hängt.
Well, det hände idag.
Jag dansade omkring med Beyoncé i ipoden, såklart från the beyoncé experience. I Upgrade U ft. Jay-Z är det nästan så att man blir höög av alla skrik & applåder när Jay enters the stage i din vers i mitten av låten.
Regardless, medans jag dansade till det hängde jag upp mina nytvättade kläder, klänningar o sånt. Så står jag o tittar, det är 2 galjer tomma, en klänning ligger på stolen men en var inte med i tvätten... Va fan?
Börjar rota omkring men den e borta. Så kommer jag på när jag sist såg den. Hade med mig den nät jag sov borta i tisdags. Den låg tillsammans med en bok, min plånbok med medlemskort o sånt i en brun Louis Vuitton påse. Då kommer jag på att boken jag också hade med mig då har varit borta hela veckan.

Jag vet att jag inte glömde den där ja sov för jag hade med mig den till praktiken för jag tänkte byta om till den där.
Och jag vet att jag hade med mig påsen därifrån för på tunnelbanan var det en sm stirrade på den, så därför kommer jag ihåg att jag hade med mig den därifrån.¨
Och jag stog upp hela tiden på tbanan så jag ställde inte ifrån mig den, då betyder det att jag glömt den på pendeltåget.

FUCKFUCKFUCK. Det var min nya fina grå klänning från HOPE. Satan asså. Och min legitimation var också där. som tur e har jag alltid mitt visakort i jackfickan. det behöver jag mest.

så nu skickade jag in ett formulär på sl.se där man skriver vad man glömt. Men ändå, stor chans att jag kommer få tillbaka allt.

Inga kommentarer: