söndag 9 september 2007

You Aint Freakin' We Aint Speakin'

HOME AT LAST

Var på stan igår med mamma och Leo, träffade Alex på Sooda senare kom Mallle. Out of ingestans kom Movitz. Då hade han rymt från Maddies lägenhet på övervåningen. Alltså hoppast ut genom fönstret, åkt rushkana ner för taket och hoppat ner från taket och det första han gör är att springa in i affären. Haha

Lämnade mi familia gick en snabb promis med malle, alex och the dog. Tog en fika på ringduvan och sen tilllbaka. Åkte hem, sölade en aning sen gjorde jag mig i ordning och åkte till MALIN sen åkte vi till en Isabell där vi förfestade och som vanligt kom alexandra sist. Tog en taxi till Snäck där insparken var, var där till 01:00 när det tydligen stängde. tog taxi till östercentrum.

Jag ville hem men min pappa ville inte hämta mig så jag fick stå och vänta i en jävla taxikö i en halvtimme innan det blev min tur. Då kommer ett jävla lantisgäng killar som försökte tränga sig, GET THE FUCK OUTTA HERE! Men dom skulle av med vägen så det blev billigare för mig så WHAT EVER.
Pappa, right now kan du dra.

Inga kommentarer: