lördag 22 september 2007

Heat

Apperantly är det här inlägg no. 197. How awful, har jag så lite att göra? Jag får ta och skafa mig en hobby. I know endel vill kunna dansa och sjunga men jag vill kunna baka. Hell yeah jag vill kunna baka. Och jag hade varit så fet så fet om jag nu kunde. Så det är väl lika bra. Men nu går jag bara till affären och köper- synd att man aldrig är pank så att man inte kan köpa HAHA nej jag bara skojar.. Haha my god

Den här dagen var inte lika rolig som den skulle ha varit. Jag fick åka hem från det roliga för jag kände att i need to cleean my place. Och nu har jag ingen lust att gå tillbaka.

Och på Facebook är fiddy i min vännerlista. HA, Ha, ha. Han la till mig men Hanna var tvungen at förstöra my vision
jag har ett nytt favorit ord. TRUFF. haha när någon ska säga truth och utalar det TRUFF. det får mig på så mycket bättre humör. Truff, Haha jesus

Inga kommentarer: