torsdag 27 september 2007

Respect Come From Admiration And Fear

Im hooked på Gossip Girl serien. Inte böckerna sånt har jag inte tid med, på tv-serien. Waaaow vilket drama och ffs vem vill leva sådär? Den ena är bitchigare än den andra. Och jag blev besviken på huvudpersonens utseende, not that hot at all. Den fuckade av dom två tjejerna är Snygg men den blonda, not so much. Man kan leva lyxigt och må super, i en mindra skala, och haha mindre stad. Manhattan är lite extremt. Och föräldrarna är riktiga freakshows. A BUNCH OF A-HOLES.

Back too reality. Skolan idag var kortare än kort. 1 lektion med svenska sen var det hem igen. Inte hem men hem från skolan. Jag försöker tvinga M på en promis vid vattnet på Söder men han tycker det är för långt att gå. Im With Stupid borde det stå på min tröja. Och jag är hungry så äta måste vi göra också, inte hemma, tack. Inte för att den chansen är så stor men ändå. Jag funderar på Muffin backery nere på drottninggatan, eller så kan vi gå till NKs matavdelning och köpa med oss hem. OOHWW YEAH!!
Och imorgon är det äntligen dags för Greys Anatomy. Kan inte fatta att det gått nästan 5 månader sen det slutade och jag tänkte hur ska jag stå ut att vänta så länge? And here we are.

Inga kommentarer: