söndag 9 september 2007

LUCKY

Jag är dead, period. Tröttare har jag nästan aldrig varit. Ska ändå sitta uppe och vänta till 02:00. MTVs Video Music Awards, i min kalender är det ett av årets höjdpunkter. Rihanna, Kanye West & 50 Cent ska uppträda. Och BRITNEY ska jag inte glömma, hon ska stå på scen scen. Kommer bli a blast. MTV IS MY THING!
Ska stanna på gotland tills Onsdag. tar en stund ledigt från skolan så att man kan få andas una minuta.
Pratade med Alex on the phone och igår efter vi skiljts åt, jag stod i taxikön och hon skulle gå till Daniel, SJÄLV! Fattar inte hur hon vågar. Han bor en bit bort också. Vi pratade i telefonerna men as usual dog hennes i mitten. så hon fick gå dit i sin ensamhet. Jag ringde till Malin som stog och fingrade på dörrlåset, haha och hon hade inte fått upp det på typ en timme.
Imorgon ska jag träffa Alex på fika, hon ska intervjua mig om nått i skolan för jag har ett så intressant liv, att bo själv mm. YEAH RIGHT. HHAHA. Sen ska jag gå och snacka med Palten om tatuering sen ska jag hitta ngt på Sooda till festen. :D Låter som en bra dag.
Haha my peolpe.

Inga kommentarer: