torsdag 13 september 2007

They better hang on when they throw this thang on





Förlåt mamma men ingen skola idag. Det brann i söderledstunneln i natt så jag kom hem alldeles för sent. Det gick helt enkelt inte i morse.

Och WOW åt sävefesten i tisdags. Har aldrig i mitt liv dansat så mkt på en o samma kväll. Inte har jag varit så svettig heller, ffs min och filippas luggar var slickade i pannan och man skulle kunna ha shamponerat i svetten för mitt hår var helt blött HAHA. Helt sjuuukt, men det var så värt. Bäästa musiken också, lite candy shop och lite crank that soulja bo och a bay bay haha. ingen dansade ner på techno golvet. TOLD YOU PEOPLE; IT SUCKS

Vi förfestade på Soooda, eller jag Alex och den andra Malle. Jaag drack o drack men blev inte mer än lite lullig, wtf happend? jag kunde inte ens smuggla i min bh, för jag drack allt. det har inte ens hänt before.

Kläder fick jag springa in på Sooda och köpa medans pappa var hos tandläkaren, men jag hittade riktigt snygga saker som var helt nya. Me Love.

Och igår bar det hem till sthlm igen, hade några ärenden i stan, bla hämta mina grejer hos Isabell från lördagen och gå till Rocks och köpa CURTIS. Fuck Universal för deras ny cdfodral, fult och passar inte ihp med dom gamla. Som vanligt var jag sist in på båten med 10 min till avgång. Haha När det varit så kul som det har varit den här gången känns det mer än sorgligt att åka tillbaka hit, men när jag fått träffa alla här igen glömmer man bort! <33>

MARCUS GET THE F OUUT HAHA none is doing shit!!!!!

Inga kommentarer: