lördag 22 september 2007

Dont ever say something where you gonna end up apologing

Haha yooo, den här helgen kommer bli skön. eller den är skön. Sängen is my boyfriend this weekend. Haha Nah men för idag ialllafall, blev ingen säng igår och inte imorgon.

Imorgon ska jag luncha med Maria from Gotland och gå en sväng på stan med henne är det tänkt! :D Sen på måndag är det skola med matte och frisör sen ska jag skynda till Bromma och hämta min bror. Vi ska gå på stan, eftersom det är han som är the visitor kommer vi förmodligen spendera mycket tid på alla olika Stadium som ligger i hela jävla sthlm. Och Megastore såklart.

Sen kl 19:00 ska vi hoppa på tunnelbanan mot Solna och invänta matchstarten kl: 20:00 Tillsammmans med ett fullsatt råsunda. Det kommer vara helt otroligt det kan jag garantera.

Sen på tisdag får jag ta ledigt från praktiken, igen. så ska vi sova läääänge och gå och käka lunch på Nancy's. Sen gå lite till på stan och sen ska han tillbaka till Bromma och back to Gotland.

Inga kommentarer: