lördag 15 september 2007

YOU STUPID

sitter med min kompis marcus, jag säger
-wow, jag vill ha mannagrynsgröt. synd att inte mamma är här så att hon kan göra det.......hah
- kan du inte göra gröt själv? vet du hur enkelt det är? man behöver typ inte ens ett recept!! du är sämst.
- GÖR DET DÅ!!!!

-AA visst. haru gröt PULVER då? Nej klart du inte har!
- Jo ASSHOLE, det finns typ 3 olika grötsorter i mitt skåp!
-give 'em to me so i can rock the shit out of this shit.
- tönt, en tia på att du kommer misslyckas! du vill va bra men du är inte det, jag vet det!
- STFU!

Han började med att sätta på spisen och hällde upp vatten i kastrullen och la ner mannagrynsgrötgrejen och socker och satte sig på pallen och väntade. jag gick till köket för det kan inte vara så enkelt. tydligen var det det.....

Ända till jag smakade när det var klart och han var stolt som en jävla tupp. Litteraly var det så äckligt att jag spottade ut det rakt på honom, inte meningen dock. började as garva
-det smakar inte som gröt!!!! det 'är inte ens gröt!!!
- lägg av du vet inte ens hur det ska smaka!
han smakade och spottade ut det på mig, med mening!

-God damn det smakar skit, det är säkert gammalt! eller läs receptet på baksidan!
-HAHAHAHA JAO, din idiot man ska ha mjölk och salt och sånt! inte vatten och socker!!

han satte på sig sin hörlurar och har inte pratat med mig på en timme!!!

Inga kommentarer: