söndag 16 september 2007

One Love

Okejokej, jag skäms över mig själv, jag har legat och kolla på datorn sedan kl 23:30 igår kväll. 50 har en live webcamera som är på hela tiden och följer honom everywhere. Man fick se hela konserten i Brookelyn och när han var hos sin mormor och nu gick han precis och la sig, kl är nästan 04:00 på morgonen i NY. Så satt han på sit hotellrum och fulade sig och svarade på frågor och snackade med sin unge när han satt i bilen. sprang omkring och delade ut pengar till kids i Queens. Haha han e coolaste ever & så sitter tjejer och skickar sexmeddelanden på formet! som han sitter och läser haha
I CANT GET ENOUGH!
He's my 1st love, yall know that already right?
Jag är inte ens trött, så jag springa ner på stan och käka brunch och träffa dom jag dissade för 50 igårkväll. Dom har inte heller gått och lagt sig än så vi har iallafall det gemensamt!
så ska jag se till att vara hemma till 12:30 när han vaknar, 07:30 där han är dock. <3333333
IM SOO FUCKING CORNY HAHA

Inga kommentarer: