söndag 23 september 2007

Kiss Kiss

Träffade Maria vid lunch,hon sa, jag har inga pengar kvar, när jag sa att vi kunde gå på mrs. h och natalie shuterman. Så tar hon ut ett kontoutdrag och visst fanns det en hel del money på banken och sen när vi står i kassan på NK så trollar hon fram 2st 500-lappar. HMMM, maria? Och inte nog med det men nästa gång vi står i kassan tar hon fram 2 till. Jag tänkte tyst för mig själv, va i helvete......? GTFO! ;)

Och på mcDonalds, våran glammiga lunch, Asså bruden i kassan var förvirrad. Hon gav oss massa saker vi inte beställt och jag handlade en big mac och maria tog en chicken something, det en plusmeny, dressing och juice blev 100:- Och så ser vi kille brevid handlar också ganska mycket och hans blev också 100. vi skulle ha tagit mer för apperanlty var kassorna inställda på 100. Om våran teorin stämmer. HA...!

beyoncés hårfärg = the one 4 u MALIN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, you made my day! <33