måndag 17 september 2007

WHAT MORE CAN I SAY

Face-fucking-book can suck my ****. Jag fattar lika lite som när det snackas typ tennis. WTH hur svårt kan det vara liksom. Haha och god damn, inte visste jag att min farbror och han fru hade en sådan haha! Roligt, imagine my daddy rocking facebook. HAHA.

Jag har fortfarande inte sovit faktist. Nytt rekord för mig, kanske 4 timmar på lör-sön-mån natt sammanlagt. Och nästa vecka äre premiär för allt fun på! Och min broder kommer nästa måndag, han ska bli av med sin derby-oskuld, eller oskulden period. han har aldrig varit och kollat på AIK. brasse matchen och några sverige matcher har han sett men annars är hans meritlista ganska kort på RÅSUNDA.

Senast jag var på gotland fick jag ett presentkort på Synsam av Farmor hon had köpt nya brillor för 10.000:- och då får man ett presentkort på 300:- när man handlar över ett visst belopp. Men hon fick inte använda det när hon skulle betala dom, vad fan ska hon med det då till liksom? Anyway så fick jag det så jag kunde handla rengöringsvätska till mina linser. och ofta man handlar det för 300. men jag fick inte pengar eller ett nytt presentkort när det var 220 kr kvar så jag gick hem med 3 bigga jävla flaskor med linsvätska och putsdukar!synsam=suckers

Inga kommentarer: