lördag 29 september 2007

Detox

Gårdagen var helt OK. Slutade kanske lite olyckligt men vad ska man göra åt saken. Kom nyss hem från stan och regnet bara ösade ner, trodde det skulle bli översvämmning. Hade min Burberryjacka så jag kunde ju ha varit gladare.

Gick till nya skogallerian på drottninggatan, nice med alla skoaffären i ett men som vanligt på Lördagar var det smockat med folk så det var inte så roligt. Det var därför jag sprang ner på stan för att jag trodde att folk stannade hemma pga regnet men oboy hade jag fel. Köpte lite småsaker och en kofta.
Träffade en gammal kompis från gotland och Angelica från min klass också. Och såg några riktiga hetingar idag, så nästa gång ska jag gå själv så att man iaf kan få titta HAHA Naaaaw baby.

Och på bussen så satt vi med bara gamla tanter, pensionershemmet på utflykt eller ngt sånt. Iaf så började Akons Smack That ringa från en mobil. så vi 2 unga människor tittade på varann för det kan bara vara våra telefoner som har den som ringsingnal men det var det ju inte. Men ut of nowhere tar en old,old, oooooold lady upp sin telefon och visst är det tanten som har smack that som ringsingnal! Och då blev alla andra små tanter lite generade och så satt dom och småfnittrade.

Nu kom Whoo Kid in på Shade 45 soo i need to get my ass outta here.

Inga kommentarer: